Як вирости на 320% у складній ніші з невеликими бюджетами: чисте PPC
Сергій Чердінцев, Team lead of PPC PM-агенства Inweb, в колонці для AIN.UA розповідає, як досягти гарних результатів у складній ніші при невеликому бюджеті. Цей кейс — про те, як команда Inweb допомогла власнику інтернет-магазину інструментів magazininstrumenta.com.ua збільшити кількість транзакцій на 320% за два місяці.

До нас звернувся власник інтернет-магазину інструментів. На ринку цей інтернет-магазин уже п’ять років, торгує по всій Україні. Основний склад магазину знаходиться у Дніпрі. Сайт зроблено на платформі «Хорошоп».
На сайті є невеликий блог із статтями, особистий кабінет клієнта. Для постійних клієнтів діє бонусна програма. Сайт працює у двох мовних версіях, він сучасний, зручний, продуманий. Потрібно сказати, що, попри хороший сайт, пул постійних клієнтів, репутацію на ринку, у цьому проекті були дві суттєві проблеми, що створювали складність у просуванні.
З яким запитом клієнт звернувся до Inweb
Спочатку завдання для фахівців із контекстної реклами клієнт сформулював так: налаштувати та запустити торгові кампанії, налаштувати аналітику. Сайт клієнта на «Хорошопі», фахівці Inweb давно працюють із цією платформою і можуть самостійно вивантажити фіди без залучення програміста.
Наша співпраця розпочалася в середині серпня. Нижче можна побачити результати нашої роботи:

Стало зрозуміло, що в цій ніші можна отримувати продажі із контекстної реклами, незважаючи на конкуренцію. Реальність перевищила очікування, клієнт захотів працювати з нами й надалі.
Ми обговорили з клієнтом подальшу роботу. Важливо, щоб результати зростали та не було падінь через додавання нових гравців на ринку та завищення ставок від великих гравців, таких як «ДніпроМ»/«Розетка»/Prom.ua.
Обговоривши з клієнтом основний KPI — зростання транзакцій, отримали від нього списки пріоритетних товарів із конкурентними цінами та розпочали подальшу роботу.
Сильні сторони проекту: спільна робота із клієнтом
При тому, що спочатку стартові умови (конкуренція, бюджети) були слабкі, це дуже допомогло досягти хорошого результату. Повне розуміння та взаємодія з клієнтом. Ми погоджували популярні категорії, на які в цьому інтернет-магазині хороша ціна: клієнт підказував, на які категорії та бренди робити акценти, ми оперативно визначали топ-товари у Google Analytics. Це нам допомагало гнучко контролювати ставки та конкурувати з великими гравцями.
Онлайн-зустріч проходили щомісяця. Ми обговорювали, які категорії будуть популярними найближчим часом.
Що ми робили
Щотижня:
- контролювали товари та видаляли нерентабельні позиції.
Щоденно:
- видаляли невідповідні пошукові запити;
- контролювали видачу топ-позицій із продажу.
Результати: кратне зростання транзакцій
По закінченні двох місяців роботи зростання транзакцій було вже 320%:

Кількість транзакцій та кількість трафіку в період з 12 серпня до 31 грудня 2020 року.

Починали роботу з мінімальних показників, а в пікові тижні у грудні вийшли на показники 198 продажів за тиждень:

Загальний результат за весь час роботи з урахуванням сезонного літнього спаду та великої конкуренції. Червоною стрілкою вказано зростання:

Далі ми бачимо утримання досягнутих результатів, навіть незважаючи на невеликий сезонний спад.

Чотири фактори, які допомагають досягти крутого ефекту від реклами в пошуку при великій конкуренції:
Ці чотири речі добре спрацювали та привели до непоганого результату за короткий час.
Якщо однієї з умов буде не дотримано, наприклад, сайт і пропозиція хороша, а трафік нецільовий, то продажів все одно не буде.
Або трафік хороший, пропозиція хороша, а сайт зроблений неякісно…, людина піде від вас до маркетплейсу, тому що там все влаштовано зрозуміло.
З усього вищесказаного можна вивести просту та зрозумілу формулу:
Широкий асортимент + Конкурентна ціна + Зручний сайт + Якісно налаштована контекстна реклама = Прибуток
До звернення в Inweb
Клієнт запускав рекламні кампанії, сам вів обліковий запис. Продажі були, і, загалом, все влаштовувало, але треба було навести лад усередині рекламного акаунта і поліпшити показники.
За статистикою Google Analytics (електронна торгівля), до звернення до Inweb ROAS рекламного облікового запису становив 350%, після — RoAS = 1192%. Починали роботу з мінімальних показників із транзакцій, а в процесі роботи вийшли на 198 продажів за тиждень.Зараз ми продовжуємо працювати з цим клієнтом та розвивати проект.
Оглядаючись на виконану роботу, сміливо стверджуємо, що якщо порівнювати бюджети на контекстну рекламу в цьому кейсі, то виходить так, що мегагіпервеликі конкуренти могли витрачати в 10 разів більше та отримувати більше конверсій.
Але!
Ми зуміли досягти відмінних результатів за дуже скромних даних на старті. Тому кейс безперечно корисний тим, хто бореться за конверсії та продажі в суперперегрітій ніші.
Автор: Сергій Чердінцев, Team lead of PPC PM-агенства Inweb